jakie okna lepsze drewniane czy plastikowe

jakie okna lepsze drewniane czy plastikowe

4 kroki do Butt 6 minut do piaskowania i dokręcania Ćwiczenia

Anatomicznie rzecz ujmując, mięśnie tyłek jest największy ze wszystkich i najbardziej widocznie zauważył, jak kłus drogę. Wszyscy po prostu chce mieć szczelne, podniósł i ładny tyłek bez względu na to, jak będzie trzeba. Do kilku osób, staje się walka, zwłaszcza, że ??ta część naszych sklepach tkanki tłuszczowej, czy nam się to podoba czy nie. Nadmierne przechowywanie nim może być bardzo kłopotliwe i przerażające.

Aby dostać się ładniejszy i mocniej z tyłu, nie trzeba na godzinę lub dwie, aby to zrobić, ale tylko kilka minut. Można rozważyć te 4 kroki do 6 minut strumieniowo doczołowego i ćwiczeń dokręcania:

1. biodra i kończyny wyciągając. Niech wasze ręce spocząć poniżej ramion. Połóż prawą nogę na zewnątrz i wyginać trochę. Palce muszą być skierowany ku ziemi. Podnieś nogę pozwalając uda się być w zgodzie z podłogą. Trzymaj się na kilka sekund i doprowadzić go z powrotem. Następnie należy wykonać go na lewą nogę i tym razem. Przemian je przez 12 do 16 powtórzeń.

jakie okna lepsze drewniane czy plastikowe

2. Noga Punt i podnieść. Połóż się na podłodze i unieś prawą nogę w górę. Wdech, jak to zrobić i wydech jak doprowadzić go z powrotem w dół. W ten sposób, trzeba zachować kąt 90 stopni w stosunku do kolan. Kick nogę jak go podnieść. Czy kopnięć i podnosi swojej prawej nodze przez 16 zliczeń przed przejściem na lewej nodze. Pobierz hip naciskać i podnieś udo podczas kopania i podnoszenia. Lewą nogą wciąż odbywają się przesunąć nogę kopiąc na zewnątrz, a następnie wyciągnąć kolano w stronę barku. Jak kopać szybciej, będziesz napięcie na biodrach i pośladkach.

Stint 3. dziecka. Jest to bardzo skuteczne ćwiczenia rozciągające, że cele pośladki. Połóż ręce i mięśnie kolana na podłodze. Naciśnij naszą wagę w dół za pomocą pięty, a następnie rozciągnąć ramiona do przodu. Masz możliwość, aby wycisnąć swoje biodra na boki nieznacznie. Trzymaj się tej pozycji rozciągania przez 30 do 45 sekund, jak można czuć napięcie nasilające się za biodra i tyłek.

4. Pies Rozciąganie w górę. Naciśnij się ponownie przy użyciu rąk. Stopniowo wprowadzają swoje biodra w dół na podłogę i rozprostowanie nóg trochę. Narysuj swoje ramiona w dół w oczy patrząc w górę dach. Trzymaj się tej pozycji przez 30 do 45 sekund, aby poczuć ból w tyłek. Ból oznacza efekt pieczenia. Po tym, można zabrać ciało z powrotem do pozycji wyjściowej.

Widać, że nie bierze forsownych czynności i dłużej pracować na ty łku. Ten rodzaj 6-minuter o zniesieniu tyłek i programu dokręcania pomoże Ci rozwiązać Twoje problemy dotyczące opadały i tłuszczowej tyłu. Spróbuj je albo w siłowni lub w swoim własnym domu.

Artykuł napisany przez: